czwartek, 17 lipca 2014

Mój pamiętnik- Pierwsze spotkanie z Sharemoon

Szkoda że Moon wyjeżdża i nie będzie mogła ze mną grać (mam nadzieję że to czytasz Moon). Dlaczego? Cóż, nie wiem ale fajnie mi się wczoraj z nią grało. No i zdobyłam pawia! Nazwałam ją Sapphire (mimo że wygląda jak samiec XD). Postanowiłam też że Moon i Dakarowi (mojemu partnerowi z "Watahy Srebrzystego Blasku" ) zadedykuję 2 filmiki specjalnie dla nich. Szkoda że Dakar nie będzie mógł grać ze mną :'(. Ale przynajmniej mam Moon. W każdym razie Moon zadedykuję filmik pt. "Polowanie" a Dakarowi "Moje głupie tańce w Rave" XD. No ale przejdę do konkretów. To było tak:


Pisałam sobie na chacie watahy. Był tam Dakar, Moon i chyba Rachel. Dakar poszedł na obiad (a tak przynajmniej napisał). Ja napisałam że idę grać w IW. Moon się spytała czy może ze mną. Ja na to "Pewnie!". I włączyłam grę. Czekałam i czekałam (Przy okazji znalazłam Itemek "Tęczowa Bańka/Aura") i Moon ciągle ni było. Wyłączyłam grę i na chat watahy. Tam Moon nie ma też ale jej napisałam że czekam i znów włączyłam grę. Czekałam. Nagle jakiś wilk za mną łaził. "Odczep się!"- pomyślałam. Odwróciłam się i patrzę a tu Moon stoi XD. Napisałam jej żeby leciała za mną. I nic nie odpowiedziała ale leciała za mną (A właściwie ze mną XD). I poszłyśmy do pokoju imprez (Moon chciała go zobaczyć). Tam ja do niej pisałam "czemu się nie odzywasz Moon?" a ona nic. I nic. Już miałam chęć zostawić ją ale nie zostawiłam tylko ciągle pisałam do niej. Grupa Polaków zaprosiła mnie do tańca (miło nie XD). Ja odmówiłam. Naprawdę miałam ochotę potańczyć ale nie mogłam zostawić Moon. W końcu mi się znudziło i poszłam (Przy okazji znalazłam itemek "Fioletowe poroże"). Postanowiłam poszukać towarzysza. I poszłam do WaterFalls a potem do GreatFalls. I tam szukałam Pawi. Zauważyłam stadko pawi i rzuciłam się na jednego. Niestety go zabiłam, a nie oswoiłam. I próbowałam dalej. Na 2 pawiu kiedy próbowałam go "Wytamować" Ciągle pisało "Tamed Failed" i tak za każdym razem! Miałam 70 ileś Tame i zostało mi tylko 5! A paw nadal nieoswojony! Wykorzyrzystuję 4 i pisze "Tamed Failed". Kiedy użyłam ostatniego Tame Pisało mi "You Tamed Peacock"(Czy jakoś tak). JEST! JEST! TAK! TAK!-wrzeszczałam na chacie. Nagle patrzę a tu mi pisze na chacie "Sharemoon has entered" (Czy jakoś tak XD). I za mną stała Moon! Nagle powiedziała "Czemu nic nie gadałaś?" "Ciągle do cb pisałam!". A ja na to "To ty nic nie pisałaś a ja bez przerwy!" Na szczęście w końcu mogłyśmy do sb pisać. I tam Moon mnie pytała "Jak się lata?" Jak zabić zwierze?" itp. Ja jej odpowiadałam. Miała niestety problem z polowaniem, ale się nauczy, nie? Podarowałam jej 1 itemek i 2 dałam jej z polowania na antylopę. I mamy już poroże tyle że ona zwykłe a ja fioletowe. I aurę. Potem pożegnałyśmy się i to był koniec naszej gry. Ale było fajnie. Mam nadzieję że Moon jak najszybciej wróci.


                                                                                                      Peruna Alpha

1 komentarz:

  1. Wróciłam! Kiedy gramy? xDDD po 3 latach, ale cóż... xDDDD

    OdpowiedzUsuń