wtorek, 15 lipca 2014

Otwarcie

Cześć! Tutaj Peruna Alpha. Jak widzicie oto "kolejny blog z którego nie wyniknie". Ale z tego wyniknie coś, na 100%! Będzie to blog o grze "Impressive world". Myślę, że blog o WQ pomógł w ciężkich chwilach, jednak ze względu na "Return of the pack" WQ stanie się tylko miłym wspomnieniem. Ja już nie gram w WQ bo mam głupi "fatal more error in GC" czy coś takiego, poza tym ten człowiek mnie przeraża... Kiedyś byłam taka odważna, teraz o samym wspomnieniu jego dostaję dreszczy... No ale do nowego "zastępcy" WQ się otworzę i może też stworzę o nim bloga... Nie wszystko stracone. Dlatego informuję o tym że "wataha WQ" zostaje zamknięta na stałe. Nawet moja kuzynka już w to nie gra... Ale no cóż to jest blog o IW a nie "Rozpacze nad Wolf Questem" XD. Więc tu dam i sterowanie, tworzenie, fajne mapki itp. Liczę na komentarze ;)


                                                                                                          Peruna Alpha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz